tak kurus

10 Sebab Kenapa Korang Tak Kurus Kurus Sampai Sekarang

10 Sebab Kenapa Korang Tak Kurus Kurus Sampai Sekarang
Dah jaga makan. Dah bersenam teruk-teruk, tapi tak nampak lagi hasilnya. Mungkin dah sampai masa korang fikir balik strategi korang nak turunkan berat badan tu. Ramai orang mengadu kat coach pasal ni. Hari ni, coach nak kongsikan artikel dari Realbuzz.com berkenaan10 sebab kenapa korang tak kurus kurus sampai sekarang: 1. Overcompensating - terlebih bagi reward kat diri sendiri Korang dah pulun kat gym penat-penat. Dah tahan nafsu kaw-kaw dari makan makanan yang tak sihat. Mesti ada keinginan nak reward diri sendiri, kan? Sebenarnya, terlebih bagi reward kat diri sendiri pun tak bag...